1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 555 | Εξάμηνο Σπουδών | 9ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις | 5 Θ=2, Α=2, Ε=1 | 15 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER150/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στόχος του μαθήματος είναι να διδάξει στους φοιτητές μεθοδολογίες σχεδιασμού περιβαλλοντικών εγκαταστάσεων (π.χ. εγκαταστάσεις επεξεργασίας υγρών αστικών αποβλήτων) και εκτίμησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Οι φοιτητές εργάζονται σε ομάδες για τον σχεδιασμό μιας περιβαλλοντικής εγκατάστασης βασισμένοι σε πρωτόλεια στοιχεία. Η εργασίαvπεριλαμβάνει την αναζήτηση/υπολογισμό των σχεδιαστικών παραμέτρων, τον σχεδιασμό, και την κοστολόγηση της εγκατάστασης, καθώς και την σύνταξη της σχετικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές παρουσιάζουν προφορικά τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της εργασίας τους. Η εργασία είναι συνέχεια του μαθήματος ΜΠ554. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης |
| ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 26 | ||
- Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών | 26 | ||
- Εργαστήρια | 13 | ||
- Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων διαχείρισης έργου | 210 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 100 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 375 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (50%) που περιλαμβάνει:
ΙΙ. Παρουσίαση Ομαδικής Εργασίας και απαντήσεις σε προφορικές ερωτήσεις σε θέματα σχεδιασμού περιβαλλοντικών εγκαταστάσεων (50%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Αναπληρωτής Καθηγητής Π. Γκίκας (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Αναπληρωτής Καθηγητής Π. Γκίκας (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Αναπληρωτής Καθηγητής Π. Γκίκας (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Κ. Αντέλλη (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: | Αναπληρωτής Καθηγητής Π. Γκίκας (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Κ. Αντέλλη (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) |