1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΚΕΠ 304 | Εξάμηνο Σπουδών | 9ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις | 3 Θ=3, Α=0, Ε=0 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https://eclass.science.tuc.gr/courses/SCLS101/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Σκοπός του μαθήματος, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ είναι να έρθουν οι φοιτητές σε επαφή και να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες, τις αρχές, τα εργαλεία, τους θεσμούς και τις διαδικασίες του δικαίου προστασίας του περιβάλλοντος με παράθεση σχετικών παραδειγμάτων εφαρμογής (case studies), προκειμένου να επέλθει εξοικείωση με αυτόν τον κλάδο δικαίου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον διεπιστημονικό χαρακτήρα του δικαίου περιβάλλοντος καθώς και στην εξάρτησή του από την τεχνολογία. Επιπρόσθετα, σκοπός του μαθήματος είναι να έρθουν οι φοιτητές σε επαφή και να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και διαδικασίες της ανάθεσης εκτέλεσης των δημοσίων έργων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 39 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 86 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή εξέταση, η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις κατανόησης και ερωτήσεις ανάπτυξης-κρίσεως. Συντελεστής 100%. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία:
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Αγγλόφωνη βιβλιογραφία
Recommended Article/Paper Resources:
Βιβλιογραφία για ανάθεση δημοσίων έργων
|