1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 435 | Εξάμηνο Σπουδών | 7ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης | 4 Θ=3, Α=0, Ε=1 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος | Γενικών γνώσεων | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Ναι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER268/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αποτελεί το βασικό εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες του έργου και των διαδικασιών διοίκησης και διαχείρισης έργων. Οι στόχοι του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τη διαχείριση έργων και τον χρονικό προγραμματισμό τους και την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών. Με τη συμπλήρωση του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές θα έχουν γνώση της θεωρίας και θα είναι εξοικειωμένοι με αλγόριθμους και μαθηματικά υποδείγματα και διαθέσιμα λογισμικά ώστε να μπορούν να παίρνουν γρήγορες και εμπεριστατωμένες αποφάσεις και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά ένα μεγάλο φάσμα προβλημάτων διαχείρισης και χρονοπρογραμματισμού έργων. Επίσης θα είναι ικανοί να διερευνούν, να εκφράζουν ποσοτικά και να αξιολογούν επιλογές για την ανάλυση αποφάσεων, και να κατανοούν τη σχέση της περιγραφής της οικονομικής πραγματικότητας με το δέον γενέσθαι στην επιχείρηση. Στο πλαίσιο του μαθήματος παρέχονται οι γνώσεις και η πληροφόρηση για τη δυνατότητα της μετεξέλιξης της διοίκησης και διαχείρισης έργων σε ένα διακριτό επιστημονικό πεδίο / επάγγελμα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας και εργαστήριο Η/Υ | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 39 | ||
- Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών | 11 | ||
- Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση επιχειρηματικού μοντέλου | 25 | ||
-Αυτοτελής Μελέτη | 50 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει:
ΙΙ. Ατομική εργασία/Ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων (30%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Αναπληρωτής Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Αναπληρωτής Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | |||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: | Αναπληρωτής Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) |