1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 433 | Εξάμηνο Σπουδών | 7ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Εργαστηριακές Ασκήσεις και Διαλέξεις | 3 Θ=0, Α=0, Ε=3 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Ναι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER213/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα Υδραυλική ΙΙ είναι βασικό Εργαστηριακό μάθημα κορμού και αποσκοπεί στην εργαστηριακή επίδειξη και εφαρμογή των θεωρητικών εννοιών που διδάσκονται στο μάθημα της Υδραυλικής Ι του προηγούμενου εξαμήνου και να εισαγάγει το φοιτητή στο μάθημα Ροής Υπογείων Υδάτων και Μεταφοράς Ρύπων του επόμενου εξαμήνου. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην παρουσίαση στην πρακτική εφαρμογή εννοιών όπως η μέτρηση βασικών υδρολογικών μεγεθών σε ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών (από την μέτρηση μετεωρολογικών παραμέτρων όπως βροχόπτωση, παραμέτρων επιφανειακής υδρολογίας όπως την μέτρηση παροχής ποταμών και υπόγειας υδρολογίας όπως στάθμη υδροφόρου). Οι πειραματικές μετρήσεις που λαμβάνονται εργαστηριακά χρησιμεύουν στον έλεγχο και τεκμηρίωση θεμελιωδών εννοιών και θεωριών τόσο της επιφανειακής όσο και της υπόγειας υδρολογίας. Επιπλέον, βασικός στόχος του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σπουδαιότητας της συστηματικής καταγραφής υδρολογικών παραμέτρων και τη σημασία τους στη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια έχει αποκτήσει τις ακόλουθες δεξιότητες:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Α. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΛΟΓΙΑΣ
Β. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΗ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΡΥΠΩΝ
Γ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ – ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΥΔΡΟΜΕΤΡΙΑΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στο εργαστήριο και την αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 3 | ||
- Εργαστηριακή Άσκηση σε μικρότερες ομάδες φοιτητών | 26 | ||
- Φροντιστήριο | 3 | ||
- Εκπόνηση μελέτης (project) | 60 | ||
-Αυτοτελής Μελέτη | 12 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (40%) που περιλαμβάνει:
ΙΙ. Τρεις γραπτές εργασίες, μία ανά εργαστηριακή ενότητα (60%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγητής Γ. Καρατζάς, Ν. Νικολαΐδης, (Μέλη ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Α. Κουτρούλης (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγητής Γ. Καρατζάς, Ν. Νικολαΐδης, (Μέλη ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Α. Κουτρούλης (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | |||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: | Α. Κουτρούλης (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) |