1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 249 | Εξάμηνο Σπουδών | 7ο |
Είδος μαθήματος | Επιλογής | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 3 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα «Έλεγχος θορύβου» αποσκοπεί να εισαγάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες τις σχετικές με τον θόρυβο. Η ύλη του μαθήματος παρουσιάζει ορισμούς, έννοιες και αποφάσεις που σχετίζονται με την παραγωγή θορύβου από τον άνθρωπο. Επιπλέον, βασικός στόχος του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σπουδαιότητας της καταγραφής του επιπέδου θορύβου τόσο σε εργασιακούς χώρους όσο και σε κατοικημένες περιοχές, με σκοπό την προστασία της ακοής του ανθρώπου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / φοιτήτρια θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει επαρκώς στα εξής
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις θεωρίας | 26 | ||
- Φροντιστηριακές ασκήσεις | 13 | ||
-Αυτοτελής Μελέτη | 30 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει ασκήσεις θεωρίας και επίλυση προβλημάτων |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | |||||
Διδασκαλία μαθήματος: | |||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | |||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: |