1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 326 | Εξάμηνο Σπουδών | 6ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις & Επίλυση ασκήσεων και προβολή βίντεο | 4 Θ=3, Α=1, Ε=0 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | Θεμιτή η γνώση Ρευστομηχανικής | ||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER260/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στην υδραυλική ανοιχτών αγωγών. Ή ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εκπαίδευση των σπουδαστών στις βασικές έννοιες της υδραυλικής ανοιχτών αγωγών, αφού προηγηθεί μια εισαγωγή στην υδροστατική και τη ρευστομηχανική. Αναφέρεται σε μεθοδολογίες υπολογισμού βάθους κατάντη ροής και ενεργειών που θα μπορούσαν να ληφθούν ώστε να αποφευχθεί μια ενδεχόμενη πλημμύρα, έτσι ώστε ο φοιτητής να αποκτήσει αντίληψη των διαδικασιών και μεθοδολογιών που αφορούν τους ανοιχτούς αγωγούς. Το μάθημα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο φοιτητής θα διδαχθεί μαθήματα που αφορούν σχεδιασμό και διαχείριση υδραυλικών έργων, ή ζητήματα διαχείρισης και αντιμετώπισης πραγματικών πλημμύρων. Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές των θεμελιωδών ζητημάτων ροής ανοιχτών αγωγών που αντιμετωπίζει ο μηχανικός και τους τρόπους προσέγγισής τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών | Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class | ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 26 | ||
- Επίλυση ασκήσεων και προβολή βίντεο που εστιάζουν στην κατανόηση της θεωρίας που έχει ήδη διδαχθεί. | 26 | ||
- 4 φυλλάδια ασκήσεων στο eclass. | 24 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 49 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει 6-9 θέματα τα οποία καλύπτουν ολόκληρη τη διδαχθείσα ύλη:
ΙΙ. Ατομικό project (20%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Δρ. Ε. Γρυλλάκης (Ν.Ε. - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Δρ. Ε. Γρυλλάκης (Ν.Ε. - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Δρ. Ε. Γρυλλάκης (Ν.Ε. - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: |