1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 212 | Εξάμηνο Σπουδών | 4ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και ασκήσεις | 3 Θ=1, Α=0, Ε=2 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής και Ανάπτυξης Δεξιοτήτων | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER209/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα προσφέρει γνώσεις πάνω στις μεθόδους ανάλυσης περιβαλλοντικών δειγμάτων και σε συνδυασμό με τις εργαστηριακές ασκήσεις στοχεύει στην πλήρη κατανόηση των μεθόδων ποσοτικοποίησης της ρύπανσης των νερών αλλά και στην αποτίμηση των αποτελεσμάτων αυτών. Μέσα στις διαλέξεις έμφαση δίνεται στους πιο σύγχρονους ρύπους. Το μάθημα θα καλύψει πρωτόκολλα δειγματοληψίας, τεχνικές χρωματογραφικού διαχωρισμού αλλά και των ανιχνευτών που μπορούν να συζευκτούν με αυτές. Εισαγωγικά στοιχεία στην ατομικής φασματοσκοπίας έχουν σα στόχο να κατανοήσουν οι φοιτητές την διαδικασία ανάλυσης μετάλλων. Επίσης η στατιστική αποτίμηση των αποτελεσμάτων παρουσιάζεται σαν εργαλείο αξιολόγησης των αποτελεσμάτων. Τέλος οι βασικές αρχές κατανομής των χημικών ενώσεων στο περιβάλλον και ο θεωρητικός αλλά και εργαστηριακός προσδιορισμός των φυσικοχημικών ιδιοτήτων τους παρουσιάζεται προκειμένου να υπάρξει κατανόηση της κατανομής ιδιαίτερα των οργανικών ρύπων σε υδατικά συστήματα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαλέξεις:
Εργαστήρια:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας και στο εργαστήριο | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις θεωρίας | 13 | ||
- Εργαστηριακές ασκήσεις | 18 | ||
- Εργαστηριακή διάλεξη | 3 | ||
- Αναφορές εργαστηριακών ασκήσεων | 36 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 51 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Εργαστήρια μαθήματος:
Αξιολόγηση Φοιτητών:
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγήτρια Ε. Ψυλλάκη (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγήτρια Ε. Ψυλλάκη (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | |||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: | Α. Παντίδου (Μέλος ΕΤΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Κ. Αντέλλη (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) |