Slide background

Γερμανικά ΙΙΙ

1. ΓΕΝΙΚΑ

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος ΓΛΣ 203 Εξάμηνο Σπουδών 3ο
Είδος μαθήματος Επιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες)
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις

4

Θ=2, Α=0, Ε=2

2
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Γερμανική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) http//deutsch.tuc.gr/germanika3.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / η φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:

  • Περιγράφει καταστάσεις, προσωπικές εμπειρίες, σχέδια και μελλοντικούς ακαδημαϊκούς στόχους στη γερμανική γλώσσα.
  • Εξηγεί στους συμφοιτητές του νέες έννοιες … στα Γερμανικά.
  • Χρησιμοποιεί εξειδικευμένο λεξιλόγιο στον προφορικό και γραπτό λόγο.
  • Αναπτύσσει την άποψη του/της στη γερμανική γλώσσα.      
  • Δημιουργήσει μια προφορική παρουσίαση για θέμα σχετικό με την ακαδημαϊκή του καθημερινότητα στα Γερμανικά.
  • Αξιολογεί συγκεκριμένες πληροφορίες σε γερμανικά κείμενα διαφόρων ειδών.
Γενικές Ικανότητες
  • αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία, εργασία σε διεθνές περιβάλλον,
  • σεβασμό στην πολυπολιτισμικότητα, σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον,
  • χρήση υπολογιστή στη γερμανική γλώσσα, στοχευμένη πλοήγηση στη γερμανική γλώσσα,
  • διαχείριση χρόνου,
  • βελτίωση προφορικού και γραπτού λόγου,
  • σύνταξη βιογραφικού σημειώματος στα Γερμανικά,
  • σύνταξη αναλυτικής επιστολής προθέσεων και κινήτρων στη γερμανική γλώσσα,
  • κριτική σκέψη, άνετη επικοινωνία,

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Εισαγωγή στην εξειδικευμένη ορολογία.
  2. Εκμάθηση εξειδικευμένης ορολογίας στο γραπτό και στον προφορικό λόγο.
  3.  Ανάγνωση, επεξεργασία και κριτική προσέγγιση αυθεντικών κειμένων (άρθρα, τεχνικά κείμενα) διαβαθμισμένου επιπέδου, που έχουν άμεση σχέση με την ορολογία της Σχολής Μηχανικών Περιβάλλοντος.
  4. Επεκτείνονται οι μορφές και δομές διατύπωσης στην παραγωγή του γραπτού λόγου.
  5. Ακουστική κατανόηση.
  6. Η ηλεκτρονική τάξη, οι ασκήσεις στην ιστοσελίδα του Γλωσσικού Κέντρου, καθώς και το οπτικοακουστικό υλικό αυτόνομης μάθησης, δρουν συμπληρωματικά προς το μάθημα.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Πρόσωπο με πρόσωπο σε μικρές ομάδες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης moodle, χρήση διαδραστικών εφαρμογών από συσκευές smart για εκπαιδευτικούς σκοπούς  
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διδασκαλία σε ομάδες φοιτητών (περιέχει και διαδραστική διδασκαλία) 26
- Εργαστήρια - Ασκήσεις αυτόνομης μάθησης 26
- Πρόσκληση γερμανών ή γερμανόφωνων επισκεπτών (καθηγητών ή επιστημόνων) για δραστηριοκεντρικά εργαστήρια ή ομιλίες   6
- Ατομική μελέτη 17
Σύνολο Μαθήματος 75
Αξιολόγηση Φοιτητών

Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση

Στο τέλος του εξαμήνου: Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:

-Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση   (Κείμενο εξειδικευμένης ορολογίας με κενά, τα οποία πρέπει να συμπληρωθούν - επιλογή & συμπλήρωση)

- Προτάσεις πολλαπλής επιλογής

- Κατανόηση γραπτού λόγου, εντοπισμός μη κατάλληλων λεξικογραμματικών στοιχείων και διόρθωση αυτών.

- Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διάδραση

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Campus Deutsch - Schreiben Kursbuch, Patricia Buchner
  • Campus Deutsch - Lesen Kursbuch, Oliver Bayerlein, Patricia Buchner 
  • Campus Deutsch - Präsentieren und Diskutieren Kursbuch mit CD-ROM (MP3-Audiodateien und Video-Clips), Oliver Bayerlein
  • Menschen A2 - Kursbuch, Charlotte Habersack, Angela Pude, Franz Specht 
  • Menschen A2 - Arbeitsbuch, Anna Breitsameter, Sabine Glas-Peters, Angela Pude 
  • Menschen A1 - Kursbuch, Sandra Evans, Angela Pude, Franz Specht 
  • Menschen A1 - Arbeitsbuch, Sabine Glas-Peters, Angela Pude, Monika Reimann 

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος: Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος: Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις: Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Εργαστηριακές ασκήσεις: Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)