1. ΓΕΝΙΚΑ:
Σχολή: | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών: | Προπτυχιακό | ||
Κατεύθυνση | Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Κωδικός μαθήματος: | ΜΠ 511 | Εξάμηνο Σπουδών: | 9ο |
Είδος μαθήματος: | Επιλογής | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 5 | |
Τύπος Μαθήματος: | Επιστημονικής Περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα: | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Ναι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER267/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αποτελεί μάθημα επιλογής για την ανάπτυξη συνδυαστικής γνώσης στη διαχείριση και σχεδιασμό ενεργειακών συστημάτων. Η ύλη του μαθήματος συνδυάζει τη γνώση μαθημάτων προηγούμενων εξαμήνων και δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αναπτύξουν περαιτέρω γνώση στην ανάλυση και σύνθεση των ενεργειακών συστημάτων. Το μάθημα εισαγάγει τους σπουδαστές στις ενεργειακές ανάγκες θέρμανσης και ψύξης, αερισμού και φωτισμού και στη συνέχεια αναλύονται καινοτόμες τεχνολογίες ενεργειακής εξοικονόμησης. Ακολούθως αξιολογούνται και διαστασιολογούνται μέθοδοι αυτόνομης ενεργειακής παραγωγής από ΑΠΕ. Η ολοκλήρωση γίνεται με την περιβαλλοντική και τεχνοοικονομική αξιολόγηση Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σημασίας της ορθής αξιολόγησης των αποδόσεων των ενεργειακών συστημάτων, της διαστασιολόγησης και της επιτυχούς ενσωμάτωσής τους στο χώρο και στο δομημένο περιβάλλον. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών | Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class | ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 26 | ||
- Φροντιστηριακές ασκήσεις που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών | 13 | ||
- Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων διαχείρισης έργου | 50 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 36 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 125 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Εργασία (100%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθ. Δ. Κολοκοτσά (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Καθ. Θ. Τσούτσος (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Καθ. Δ. Κολοκοτσά (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Καθ. Θ. Τσούτσος (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Καθ. Δ. Κολοκοτσά (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ), Καθ. Θ. Τσούτσος (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: |