1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κατεύθυνση | Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 531 | Εξάμηνο Σπουδών | 8ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης, Εργαστήρια | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 3 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER151/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/ φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα Υδραυλικά Έργα είναι βασικό μάθημα σχεδιασμού. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην παρουσίαση και στην πρακτική εφαρμογή εννοιών σχεδιασμού και διαστασιολόγησης όλων των επιμέρους έργων δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης αστικών και ημιαστικών περιοχών μέσω θεωρητικής και πρακτικής προσέγγισης (ασκήσεις εφαρμογής και ομαδική εργασία σχεδιασμού ύδρευσης-αποχέτευσης οικισμού).
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 26 | ||
- Φροντιστηριακές ασκήσεις | 13 | ||
- Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας | 10 | ||
- Εκπόνηση ομαδικής μελέτης (project) | 26 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει
ΙΙ. Ομαδική μελέτη (Project) 30%. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Αναπλ. Καθ. Α. Κουτρούλης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Αναπλ. Καθ. Α. Κουτρούλης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Αναπλ. Καθ. Α. Κουτρούλης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: |