1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κατεύθυνση | - | ||
Κωδικός μαθήματος | ΧΜΠ 201 | Εξάμηνο Σπουδών | 3ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις | 3 Θ=3, Α=0, Ε=0 | 3 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής Περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/modules/auth/courses.php?fc=65 |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Σκοπός των μαθημάτων ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι και ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (3ο και 9ο εξάμηνο, αντίστοιχα) είναι να έρθουν οι φοιτητές σε επαφή και να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες, αρχές, εργαλεία, θεσμούς και διαδικασίες του δικαίου προστασίας του περιβάλλοντος (διεθνές, ενωσιακό, εθνικό) με παράθεση σχετικών παραδειγμάτων (case studies) και με εστίαση στα ζητήματα εφαρμογής του εθνικού περιβαλλοντικού δικαίου. Επιπρόσθετα, αντικείμενο του μαθήματος ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ είναι οι βασικές αρχές και διαδικασίες ανάθεσης εκτέλεσης των δημοσίων έργων. Ειδικότερα, το μάθημα ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι του 3ου εξ. θα προσφέρει στους φοιτητές/τριες το απαραίτητο υπόβαθρο συνοπτικότερα μεν του διεθνούς, αναλυτικότερα δε του ενωσιακού περιβαλλοντικού δικαίου, προκειμένου αφενός να επέλθει εξοικείωση με αυτούς τους ειδικότερους κλάδους και αφετέρου να γίνει κατανοητός ο σημαντικός ρόλος τους στα νομικά ζητήματα εφαρμογής του εθνικού περιβαλλοντικού δικαίου. Αναδεικνύεται επίσης ο διεπιστημονικός χαρακτήρας του περιβαλλοντικού δικαίου καθώς και η εξάρτησή του από την τεχνολογία. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών | Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class και πιο συγκεκριμένα με την ανάρτηση πρόσθετου εκπαιδευτικού υλικού (Σημειώσεις για εμβάθυνση της θεωρίας, νομοθετικά κείμενα, δικαστικές αποφάσεις γνωστών περιβαλλοντικών υποθέσεων, προτεινόμενη βιβλιογραφία) πέραν αυτού που περιλαμβάνεται στις διαλέξεις της θεωρίας | ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 39 | ||
- Αυτοτελής Μελέτη | 36 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Γραπτή εξέταση, η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις κατανόησης (σωστό-λανθασμένο με αιτιολόγηση, αντιστοίχιση, πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης) - ερωτήσεις ανάπτυξης, συνδυαστικές και κρίσεως. Συντελεστής 100%. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία:
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Αγγλόφωνη βιβλιογραφία:
Αγγλόφωνα συναφή περιοδικά:
|