Slide background

Κινεζικά ΙΙΙ

1. ΓΕΝΙΚΑ:

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος      ΚΙΝ 103 Εξάμηνο Σπουδών  3ο
Είδος μαθήματος Επιλογής - Δεν προσμετράται στο βαθμό διπλώματος
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και εργαστηριακές ασκήσεις 4
Θ=2, Α=0, Ε=2
4
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Ελληνική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Όχι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) moodle.tuc.gr/course/index.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  • Περιγράφει Learners can understand and learn language materials related to life, use more complex sentence patterns, communicate, communicate and describe familiar topics, and organize simple paragraphs. Have interest and confidence in learning Chinese.
  •  Χρησιμοποιεί Master simple learning strategies, communication strategies, resource strategies and interdisciplinary strategies.
  •  Συγκρίνει (Αναλύει) Understand simple Chinese cultural knowledge and have general cross-cultural awareness and international vision
Γενικές Ικανότητες
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Προφορική επικοινωνία

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. What’s your plan for the weekend
  2. When will he come back
  3. There are plenty of drinks on the table
  4. She always smiles when talking to customers
  5. I am getting fatter and fatter lately
  6. Why are they suddenly missing
  7. I've known her for five years
  8. I’ll go wherever you go
  9. She speaks Chinese like a native
  10. Maths is much harder than history
  11. Don’t forget to turn off the air conditioner
  12. Leave the important items with me
  13. I walked back
  14. Please bring the fruit here
  15. The rest of them are all OK

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Στην αίθουσα διδασκαλίας
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις 26
- Εργαστηριακές Ασκήσεις 26
- Αυτοτελής Μελέτη 23
Σύνολο Μαθήματος 75

Αξιολόγηση Φοιτητών

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (30% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής/Αντιστοίχιση
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

ΙΙ. Ατομική εργασία (70% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

Ιt includes two parts: public presentation (20%) and oral exam (50%). Public presentation means that students can do a presentation in Chinese. And the topics of presentation come from the course content. Oral exam means that students can give proper response to a question or a situation.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Standard Course HSK3, Beijing language and culture university press.

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:  - 
Εργαστηριακές ασκήσεις: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)