1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κατεύθυνση | - | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΗΧ 102 | Εξάμηνο Σπουδών | 2ο |
Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις (θεωρία & ασκήσεις) | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 4 | |
Τύπος Μαθήματος | Υποβάθρου | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https://www.eclass.tuc.gr/modules/auth/courses.php?fc=64 |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα έχει σαν κύριο στόχο την εκπαίδευση των φοιτητών σε βασικά θέματα της Στατικής των κατασκευών, η κατανόηση τα οποίων είναι απαραίτητη και για επόμενα μαθήματα, όπως η Αντοχή των Υλικών, η Ανάλυση των Κατασκευών, κ.α. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στη μελέτη της συμπεριφοράς των απαραμόρφωτων στερεών σωμάτων υπό την επίδραση διαφόρων φορτίσεων και συνθηκών έδρασης, στην κατανόηση των βασικών αρχών σχεδιασμού και ανάλυσης απλών κατασκευών και στην ανάλυση απλών εφαρμογών με τη βοήθεια κατάλληλου λογισμικού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος συνοπτικά περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Διαλέξεις | 26 | ||
- Διαλέξεις ασκήσεων στην εφαρμογή μεθοδολογιών | 13 | ||
- Ατομικές εργασίες εξάσκησης | 18 | ||
- Αυτοτελής μελέτη | 43 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 100 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (75%): Επίλυση χαρακτηριστικών προβλημάτων. ΙΙ. Ατομικές εργασίες (Projects) (25%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγητής Ι. Τσομπανάκης (Μέλος ΔΕΠ - XHΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγητής Ι. Τσομπανάκης (Μέλος ΔΕΠ - XHΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Ε. Κουτσογιαννάκη (Μέλος ΕΔΙΠ- XHΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: | - |