Slide background

Slide background

Ανοικτές Ημέρες Γνωριμίας

Η Σχολή ΧΗΜΗΠΕΡ συμμετέχει ενεργά κάθε χρόνο στην "Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας" που διοργανώνει το Πολυτεχνείο Κρήτης.

Το 2019, το Πολυτεχνείο Κρήτης άνοιξε τις πόρτες του για πέμπτη συνεχή χρονιά σε μια «Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας», τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2019 από 09:00 έως 15:00 στην Πολυτεχνειούπολη. Στα πλαίσια της εκδήλωσης αυτής προγραμματίστηκαν εκπαιδευτικές εκδρομές για μαθητές όλων των τάξεων Λυκείου και Γυμνασίου, με σκοπό την επίσκεψη και ξενάγηση στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Οι επισκέπτες μας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν, πώς λειτουργεί το Πολυτεχνείο Κρήτης καθημερινά!

Μαθητές Λυκείων και Γυμνασίων καθώς και άλλοι επισκέπτες, είχαν την ευκαιρία: 

  • να παρακολουθήσουν «ανοικτά μαθήματα» σε αμφιθέατρα, στην ειδικότητα μηχανικού που τους ενδιαφέρει 
  • να δουν από κοντά τα πρόσφατα επιτεύγματα τεχνολογίας των εργαστηρίων των Σχολών του Πολυτεχνείου Κρήτης
  • να περιηγηθούν στην Πολυτεχνειούπολη και να γνωρίσουν τις εγκαταστάσεις με την βοήθεια εθελοντών φοιτητών
  • να συναντηθούν με το προσωπικό, τους καθηγητές και τους φοιτητές 
  • να έλθουν σε επαφή με τις φοιτητικές ομάδες
  • να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που παρέχει το Πολυτεχνείο Κρήτης
  • να ανακαλύψουν ποια Σχολή του Πολυτεχνείου Κρήτης τους ενδιαφέρει 

Το 2019 στην Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας με το Πολυτεχνείο Κρήτης, συμμετείχαν τα Εργαστήρια:

  • Γεωπεριβαλλοντικής Μηχανικής
  • Διαχείρισης Τοξικών και Επικίνδυνων Αποβλήτων
  • Σχεδιασμού Περιβαλλοντικών Διεργασιών
  • Υδατικής Χημείας

ενώ παράλληλα προβλήθηκε το νέο βίντεο της σχολής μας.

Ενδεικτική, εικονική διαλέξη διάρκειας 20 λεπτών με τίτλο ''Επαναχρησιμοποίηση νερού στην εποχή της κλιματικής αλλαγής'' έδωσε ο Αναπληρωτής Καθηγητής Πέτρος Γκίκας, στο Αμφιθέατρο 'Mανούσος Μανουσάκης' (Γ2.1)

Δείτε στη συνέχεια, τη συλλογή φωτογραφιών μας από την εκδήλωση, που δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη βοήθεια των εθελοντών φοιτητών μας.

 

Η συνέχεια....

Λόγω της πανδημίας Covid-19, η επόμενη Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας έγινε διαδικτυακά: